סריקת תמונות | שקופיות | נגטיב

סריקת נגטיב - סריקת תשלילים

סריקת נגיטיב נעשית בסטודיו שלנו ע"י סורק מקצועי ובשיטה ידנית, כאשר כל סטריפ של תשלילים מנוקה היטב לפני הסריקה. הסריקה יכולה להתבצע במספר רזולוציות (600,1200,2400) 

סריקת נגטיבים, סריקת שקופיות, סריקת תמונות, סריקת תשלילים

מחירון סריקת נגיטיב - מחירון סריקת תשלילים

סריקת נגטיבים, סריקת שקופיות, סריקת תמונות, סריקת תשלילים

סריקת נגיטיב

DPI 600 רזולוציה בסיסית
49
45 לסטריפ של 36 תמונות
  • תיקון צבע קובץ JPEG או TIFF
המבצע הכ משתלם
סריקת תמונות

סריקת נגטיב

DPI 1200 רזולוציה גבוהה
3.75
3
5
ללא הגבלת מספר תשלילים
  • סריקה ברזולוציה של 1200DPI
הכי פופלרי 2400 dpi

"צילומים הם ביטוי לאדם שיצר אותם." דיוויד אולריך

סריקת תמונות היא הדרך לזכור

סריקת התמונות מעולם לא נראתה טוב יותר

ראשית נאסוף מכם את התמונות

כדי להיות בטוחים שאתם בידיים טובות - שליח UPS יגיע אליכם עד לפתם דלתכם ויקבל מכם את האוצר, אלבומי התמונות, תשלילים, סלילי פילם וקלטות וידאו.

מיון והכנת הגלם והתמונות לסריקה

כעת זה הזמן למיין, לבדוק ולהכין את חומרי הגלם השונים לטובת סריקת התמונות והמרת הקלטות השונות. נוציא את התמונות מאלבומי הכיס ונכניס למעטפה ממוספרת שנדע לאן להחזיר, אנו ממספרים את האלבומים כדי שאתם אפילו לא תרגישו שעשינו לכם סריקת תמונות.

סריקת התמונות | סריקת אלבומים

כעת אנחנו כמעט מוכנים לסריקת התמונות, רגע לפני הסריקה אנו מנקים כל תמונה ושקופית ומסירים ממנה שאריות של אבק ולכלוך. זהו סורקים את התמונות. הציוד שלנו מקצועי והכי עדכני בשוק סריקת התמונות. הזכרונות שלכם בידים טובות.

שחזור התמונה ותיקון צבעים

תיקון ושחזור תמונות נעשה בעזרת כלים מקצועיים ולפי דרישת הלקוח. על כל התמונות אנו מבצעים אופטימיזציה ותיקון איזון לבן. לעיתים נדרשת עבודה נוספת ואנו משתמשי בפוטו שופ או לייט רום של אדובה.

סריקת התמונות מוכנה

לאחר סיום עבודת הסריקה והמרת הקלטות אנו בודקים שאכן הכל חזר למקומו והעבודה תענה על כל הציפיות שלכם. האחריות שלנו על סריקת התמונות היא לכל החיים.

האוצר הדיגיטלי חוזר לביתכם

כעת שהכל מוכן לצפייה בבית בטלויזיה חכמה או דרך מחשב אנו שולחים לכם את החומרים על גבי דיסק און קי או על גבי שרות ענן מאובטח. מה שנוח לכם.

אבישג היא מנהלת סטודיו האנה בי ובוגרת בית הספר לקולנוע סם שפיגל, ובעלת תעודת הוראה ותואר ראשון בקולנוע. בקיצור, קולנוע זורם לה בדם. בזמנה הפנוי אבישג מלקטת צמחי בר ורוקחת ארוחות טבעוניות. אם עליה לא תסמכו אז על מי כן.
אבישג שאולסקי
אבישג שאולסקי
שלומי מנהל הסטודיו ובן זוגה של אבישג ובוגר בית הספר לקולנוע סם שפיגל. שלומי הוא במאי סרטים תעודיים (המורה למשחק - יס דוקו) ובזמנו הפנוי חותר בקיאק ומלקט פטריות. שלומי מומחה לקידודי וידאו, תיקוני און ליין, צבע ואור.
שלומי חיון
שלמה חיון

מחירון סריקת תמונות

מצאתם גם אלבומי תמונות וגם קלטות וידאו...בסטודיו האנה בי אנו נבצע עבורכם את כל סוגי ההמרות והסריקות. פשוט תכניסו הכל לארגז ואנו נדאג ששליח יגיע לפתח ביתכם

סריקת תמונות מאלבומים

DPI 600 רזולוציה בסיסית
0.95
0
85
מעל 1000 תמונות
  • סריקה ברזולוציה של 1200 די.פי.איי - תוספת של 30 אג' לתמונה
600 DPI

סריקת תמונות בתפזורת

DPI 600 רזולוציה בסיסית
0.65
0
55
מעל 1000 תמונות בתפזורת
  • סריקה ברזולוציה של 1200 די.פי.איי - תוספת של 30 אג' לתמונה
600 DPI

סריקת שקופיות

DPI 1200 רזולוציה בסיסית
3.1
2
90
ללא הגבלה במספר השקופיות
  • תוספת של 60 אגורות לסריקה ברזולוציה של 2400 די.פי.איי
1200 DPI

אנו מבצעים המרת קלטות וידאו, המרת קלטות מיני דיוי, המרת קלטות וידאו 8, המרת קלטות הי8, המרת קלטות קטנות, המרת קלטות בטא, המרת קלטות דיוי, המרת קסטות, המרת סלילים, המרת רבע אינ'צ, המרת סרטים, המרת סרטי 8 מ"מ, המרת סרטי 16 מ"מ, סריקת תמונות מאלבומים, סריקת תמונות בתפזורת, סריקת שקופיות, שחזור ותיקון תמונות בסטודיו האנה בי

דברו אלינו

רוצים לדעת יותר? כמה עולה? איך מביאים? מה מקבלים? יש סכנה…אין סכנה?כולל דיסק און קי או לא כולל…