שידור חי כנסים, שידור חי הרצאות

שידור חי כנסים: באם אתם מתכננים כנס, הרצאה או  Webinar אנחנו בסטודיו האנה בי נשמח לתעד אותו עבורכם ולהעביר אותו בשידור חי באינטרנט והרשתות החברתיות.

 

צילום 4K

עריכה וכותרות

העלאה לענן

שידור חי באינטרנט

שידורים חיים של הרצאות, כנסים ואירועים כבר אינם נחלת ניידות שידור יקרות ומסורבלות.

כבר אין צורך בציוד Broadcasting יקר ומסורבל לשידור לייב של כנסים ותערוכות

אנו בפתחו של עידן חדש בו הטכנולוגיה מתוחכמת יותר וקטנה יותר, קווי האינטרנט מהירים ופלטפורמות שידור video casting, streaming, מציעות שרותי קידוד בזמן אמת ללא איבוד באיכות השידור ועם אפשרות לקהל רב.

 

לקוחות של סטודיו האנה בי

בשידור וידאו חי באינטרנט ישנם פרטים טכנים שאסור לפספס

קצת דברים טכניים שכדאי לדעת על שידור חי בכנסים: כאשר מצלמים הרצאה בשידור חי או כנס בשידור חי צריך לדעת לבדוק שהסאונד המוקלט יהיה בסנכרון עם התמונה, שכן זו בעיה נפוצה ועל אחת וכמה כאשר יש יותר משני מקורות קלט שצריך לסנכרן בינהם. בצילום וידאו של הרצאה ניתנת גם האפשרות לפצל מסכים ולקבל בעת השידור החי את המצגת והמרצה במסכים מפוצלים. כמו כן ניתן גם להוסיף כותרות במהלך השידור החי וכל זאת מבלי לפגום בשידור. לפני כל צילום כנס בסטרימינג אנו מגיעים ללוקיישן ומבצעים בדיקות והכרה עם המקום וזאת על מנת להכין עצמנו ואת הציוד שלנו על הצד הטוב ביותר.היתרון של שידור חי של כנס הוא חשיפה אדירה לקהל עצום בכל מקום בעולם. לפניכם צילום בלייב סטרימינג של האיש החכם בעולם טרנס טאו:

צילום וידאו חי של טרנס טאו האיש החכם בעולם

הסרטון  המובא כאן הוא דוגמא לשידור חי של ההרצאה ללא התערבות עריכתית. גם בשידור חי וגם בצילום לטובת עריכת offline ניתן ורצוי לערוך את ההרצאה משום שניתן לקבל תוצאה מדוייקת יותר, כגון תיקון צבעים, שיפור הסאונד ועוד. כמו כן ניתן לערוך את המצגת לצד הסרטון. במקרים רבים אנו מזינים את המסך שממנו מוקרנת המצגת למחשב שלנו ולאחר מכן עורכים אותו לתוך סרטון ההרצאה. התוצאה יוצאת מרשימה והיא טובה מאוד ללימוד מה שנקרא E-LEARNING או לעבודה בסטוריליין2 . אתם מוזמנים לראות דוגמאות בעמוד צילום הרצאות, כנסים ותערוכות.

במהלך הצילום של הועידה פנו אלי סטודנטים רבים ובקשו לדעת אם ומתי ההרצאות המצולמות יועלו לאינטרנט. הביקוש הרב של הסטודנטים להרצאות מצולמות מלמד על הכח הרב שיש למדיה המצולמת להעניק לסטודנטים בארץ ובעולם.

שרותים שאנו נותנים הם : 

שידור חי כנסים, צילום וידאו חי לכנסים, תיעוד אירועים מסחריים,    שידור חי בפייסבוק,  צילום הרצאות, צילום כנסים, שידור ישיר באינרטרנט, שידור חי של כנס, צילום סטילס מקצועי בכנסים ואירועים, צילום וידאו במעגל סגור צילום סטילס לכנס,  צילום תערוכות, צילום וידאו להרצאה, צילום סטילס להרצאות, צילום סטילס לתערוכות, שידור חי הרצאות, LIVE EVENTS