הפקת סרטי גרילה

שלומי חיון
שלמה חיון
אבישג שאולסקי
אבישג שאולסקי
הפקת סרטי גרילה, שלומי ואבשה
הפקת סרטי גרילה, אבישג ופוניו

כיצד ליצור סרט דל תקציב

הפקת סרטי גרילה 
במשך השנים צברתי המון נסיון וידע בהפקה ועשיית סרטים ואספתי גם כמה תובנות על הדרך 
במהלך הזמן התחיל להתגבש הקונספט של סטודיו האנה בי ואבישג ואני הגענו למסקנה שאנחנו רוצים לעבוד בשיטת הגרילה או בשיטת הקולנוע העצמאי. המשמעות היא שעושים סרטים בכל מחיר ומנצחים. 
היום הזמנים הם כאלה שחברות ואנשים פרטיים מבינים את הקסם והפוטנציאל האדיר הגלום בסרט כמקדם מכירות, מגבש חברתי ומעודד מוטיבציה אצל העובדים אך מאידך מעוניינים בהפקה מנצחת ובמחירים תחרותיים. 
אני יכול להבטיח לכם, כי אני יודע בוודאות, שבתקציב שהוא לא בשמיים אפשר לנצח ולעשות סרטים איכותיים ומצוינים ואפילו יותר טובים ממה שיש לאחרים להציע. ראו את הסרטים שעשינו עבור  פרי נדלן או  התאחדות הסטודנטים  
מדוע אנחנו יכולים להפיק עבורכם סרט גרילה? בעיקר משום שאנחנו בית הפקות קטן עם תושייה גדולה וכשרון ענק, אנחנו מאמינים בלרכז את המשאבים שלנו במקומות הנכונים, אנחנו מאמינים שאין צורך בצוות גדול על מנת ליצור סרט גדול, שצוות קטן ואיכותי יכול ליצור יש מאין, שבעזרת הכלים האינטלקטואלים שיש ברשותנו וברשותכם ובעזרת הטכנולוגיה של היום והאפשרויות שקיימות גם מעבר לים אפשר להתגבר על כל המכשולים והכי חשוב ליהנות לאורך כל הדרך, כי בסופו של דבר עשיית סרט היא כיף גדול. 

הסוד להפקת סרט תדמית הוא התסריט

הסוד להפיק סרט תדמית טוב, כזה שמגיע לצופים, מתגלגל הלאה, הופך לויראלי, חוצה ומעביר את המסר הוא קודם כל בתסריט. בלי תסריט טוב אין ולא יהיה סרטון תדמית טוב. ההשקעה הכי חשובה שבעלי עסק צריכים לעשות לפני שהם משקיעים בהפקה היא קודם כל בתסריט. על בעל העסק לבחור צוות טוב שמבין את העסק שלו, את הסטארט אפ. צריך לבחור צוות שידע לקלוע לנשמה של המוצר ושל הצופה. 

איך בוחרים תסריטאי לסרט תדמית?

קודם כל לקחת מישהו עם נסיון. לא בעיה לבדוק נסיון של תסריטאי. עדיף גם תסריטאי שמגיע מעולם הפרסום ומבין את שפת סרטי הרשת העדכנית ביותר. אל תוותרו על זה. 

איך להיות בטוחים שהתסריטאית שבחרתי לכתיבת התסריט היא האחת?

פגישה ועוד פגישה. לאחר שבדקתם את הנסיון של התסריטאית, תזמינו אותה לפגישת  היכרות,  שתכיר אתכם ואת המיזם שלכם. תדברו ותראו שיש סנכרון, תבקשו ממנה שתעביר לכם איזה שהוא תקציר מהפגישה כדי לבדוק שהיא ירדה לסוף דעתכם…

רוצים לדעת עוד…צלצלו אלינו

 

דברו אלינו

רוצים לדעת יותר? כמה עולה? איך מביאים? מה מקבלים? יש סכנה…אין סכנה?כולל דיסק און קי או לא כולל…

אנחנו גם במדיות החברתיות