You are currently viewing עליזה התרנגול הטרנסג'נדר הראשונה בעולם

עליזה התרנגול הטרנסג'נדר הראשונה בעולם

בעקבות תלונות של שכנה על קרקורים שקרקרו לה במוח, נאלצנו למסור את עליזה. התרנגולת הטרנסג׳נדרית הראשונה בישראל- בשחר של יום אחד הפכה להיות הוא.

עליזה בקע אצלנו מביצים מופרות שהבאנו מקיבוץ רביבים, לתרנגולת שלנו בשם ג'ינה שמאוד רצתה להיות אמא והחלטנו להגשים לה את החלום. עליזה היה האפרוח הכי עקום ומאפן שראיתי בימי חיי. הוא היה האנדרדוג/אנדרגול ולכן גם החלטנו לשמור עליו. לא רוצה לספר לכם על מפח ליבנו כשגילינו שהיא זה בעצם הוא.
הוא אצלנו כבר כמעט 4 שנים.
לפני רגע השארתי אותו בספארי. חשבנו ששם יהיה לו טוב והוא לא ימצא את עצמו על הצלחת של אך אחד.
כשהגעתי לספארי, מייד אמרו לי בלי שום סנטינמנטים שלא מקבלים חיות בית ושאני יזרוק אותו מחוץ לספארי. הייתי בשוק ואמרתי להם שלא ציפיתי להתנהגות כזאת,(במיוחד לא מאנשי ספארי) מה גם שאני מחובר רגשית לתרנגול הזה ואני לא מוכן שידברו עליו ככה. לא עזר. למזלי בא אלי בחור עם חולצת ספארי ושאל מה יש לתרנגול. אמרתי לו שאין לו כלום והוא בריא כמו סוס והוא פה בגלל שכנה עם קיבעון. הוא אמר טוב תוציא אותו נראה אותו. אז אני מוציא ומתפלל שעליזה יעבור את הטסט. הבחור אומר לי תשמע זה גוליבר זה לא תרנגול ואני אומר לו שזה עליזה והוא מוטציה של תרנגול משק שניפחו לו בהנדסה גנטית את החזה (כי אתה יודע כולם אוהבים שניצל). אהה הוא אמר לי. אני ימצא לו בית.
רגע לפני שהלכתי אמרתי לו שעליזה אוהב שמדגדגים אותו מתחת לצוואר.

שלומי חיון

קולנוען, תסריטאי ומפיק