אתם בדרך לבחור צלם לכנס או להרצאה? כדאי שתקראו את הפוסט הבא

כנסים, ארועים, הרצאות, טקסים, פאנלים מקצועיים, ארועי קד"מ הינם בגדר הזדמנות חד פעמית לכולם. כל אנשי המקצוע שעוסקים בתחום הנ"ל יודעים שכל כנס חדש הינו כמו רכבת חדשה שיוצאת לדרך ובה כל החלקים חייבים להיות מתואמים ומשומנים, במידה ובורג אחד חורק כל הארוע יכול ליפול כמו מגדל קלפים. כאשר ניגשים לבחור צלם לכנס או להרצאה יש לבדוק כמה פרמטרים:

1. ציוד צילום וסאונד (האנה בי בעלת הציוד המתקדם ביותר הן מבחינת וידאו והן מבחינת סאונד)

2. מקצועיות וניסיון של בעל השרות (סטודיו האנה בי עובד עם הצלמים הטובים ביותר הן מבחינת ניסיון מקצועי והן מבחינת יחסי אנוש, אנחנו בעלי ותק של מעל 10 שנים בתחום צילומי הכנסים וארועים לחברות)

3. יכולות טכניות – אני אפרט: כיום ניתן להקרין את ההרצאה ב-LIVE על גבי מסכי ענק, להמיר את ההרצאה למספר פורמטים – מחשב, דיוידי או אינטרנט, לקיים ועידה שמתרחשת בכמה מקומות בעולם בו זמנית, הטכנולוגיה היום בלתי ניתנת לעצירה והשמיים הם באמת הגבול (סטודיו האנה בי מתחדשת ומתקדמת מדי יום מבחינה טכנולוגית)

ולסיום, אם בהרצאות עסקינן אני מעוניינת להפנות אתכם לאחת ההרצאות ששינתה את חיי –  ההרצאה של גארי יורופסקי, בזכות ההרצאה הזאת אני וכל בני ביתי נהיינו טבעוניים, זוהי הרצאה שעד היום צפו בה מליוני אנשים ברחבי העולם, חוץ מהמרצה עצמו גארי שהוא כריזמטי ומשכנע מאוד ומדבר על נושא חשוב מאין כמתוו גם הצילום והסאונד מעולים והם ביה"ס לצילום הרצאות. http://www.gary-tv.com/index.htm

חוצמזה פינקתי אתכם עם עוד מרצה כריזמטי…

שלומי חיון

קולנוען, תסריטאי ומפיק