העברת קסטות טייפ

המרת קלטות אודיו למחשב - מבצע משלוח חינם בהמרת עשרים קלטות בלבד

כאשר אנו מעבירים את קלטות האודיו לקובץ מחשב אין ירידה בדור ואין איבוד איכות, ההמרה כוללת גם תיקון סאונד

מה הסיפור של הקסטה?

הקסטה…נולדה למעשה בשנת 1963 והגיע כשהיא או ריקה או מוקלטת מראש. בשנות ה 80 הפורמט הגיע לשיאו

דברו אלינו

רוצים לדעת יותר? כמה עולה? איך מביאים? מה מקבלים? יש סכנה…אין סכנה?כולל דיסק און קי או לא כולל…

המרת קלטות אודיו

זוכרים את קלטות האודיו של שנות ה80? אם ברצונכם לבצע המרה של הקלטות, ניתן בהחלט לבצע זאת בצורה מקצועית באמצעות שירות של חברה המתמחה בתחום.

מהי המרה של קלטות אודיו

בשנים האחרונות רבים מוצאים את עצמם מתרפקים על העבר ומעוניינים להיזכר בתקופה בה היה ניתן להאזין למוסיקה על גבי קלטות טייפ. 

אותן קלטות נתקעו מדי פעם כאשר הדרך היחידה לשחרר אותן הייתה באמצעות הכנסת עפרון בחורים עד שהסליל היה חוזר לקדמותו. אותן קלטות אשר היו נכס בשנות ה80 לא שרדו את הטכנולוגיה המתקדמת ונשחקו עם הזמן. אותה מוסיקה אהובה אשר נהגנו לשמוע באמצעות הקלטות הלכה לאיבוד.  עם זאת לא הכל אבוד. אם ברצונכם להשיב את העבר וליהנות מהמוסיקה הישנה, ניתן לבצע הליך הכולל המרה של קלטות אודיו באמצעות פנייה אל חברה מקצועית.

פנינת היסטוריה אשר יש להצילה

חובבי המוסיקה אשר גדלו בשנות ה80 משוכנעים כי מדובר בפנינת היסטוריה אשר יש להציל בכל מחיר. מדובר באפשרות לחלוק את הזכרונות של אותה תקופה עם אנשים יקרים. כיום כאשר הקלטות עומדות להיעלם מהעולם, ישנן חברות אשר מבצעות המרת קלטות אודיו לקבצים ובכך מסייעות לרבים להשיב את החומר ההיסטורי.

מציעים משלוח חינם עד הבית הלקוח בהמרת 5 קלטות בלבד

כיום חברות רבות מציעות שירותים מתקדמים הכוללים בין היתר משלוח חינם עד הבית והמשמעות היא כי נציג מטעם החברה יגיע אל פתח הבית שלכם במטרה לאסוף את הקלטת ולאחר מכן להביאה אל המעבדה לצורך ביצוע המרה של קלטת השמע.

הליך המרה של קלטות שמע מתבצע באמצעות ציוד מתקדם

המרה של קלטת אודיו מתבצעת באמצעות שימוש בציוד מתקדם המבטיח תוצאה איכותית. במסגרת ההליך הקלטות עוברות ניקוי של רעשים, עריכה וכמו כן שיפור של איכות ההקלטה ולבסוף צריבה על גבי DVD. יתרה מזאת, לאחר ביצוע ההמרה ניתן לערוך את התוכן בהתאם לסדר הרצוי כלומר לחלק בהתאם לשירים שונים, בהתאם לכותרות וכן להכניס מספר קלטות לדיסק אחד. עוד נציין כי ניתן להאזין לקלטות במגוון רחב של קבצים בין היתר MP3.

המרת קלטת שמע – רק על ידי מומחים

הליך הכולל המרה של קלטות שמע מבוצע על ידי מומחים בתחום אשר להם יש את הציוד המתקדם ביותר לביצוע המשימה. ההמרה מתבצעת במעבדה מקצועית ובה כל הציוד הדרוש לביצוע ההליך בצורה הטובה ביותר.

 לאחר ביצוע ההמרה מעבירים את החומר על גבי קבצים שונים וכך ניתן להאזין לקלטות מכל מקום בכל זמן נתון. הרעיון העומד מאחורי ההליך הוא האפשרות להאזין לחומרים הישנים בכל עת.

למה חשוב לשכור את שירותיה של חברה מקצועית בתחום

ככל שעובר הזמן, קלטות האודיו נשחקות עקב שימוש רב או חשיפה לקרינת מגנט וכן שריטות שונות. אותם אמצעי אודיו אשר היו נפוצים בשנות ה80 שייכים לעבר וכיום ניתן להמיר את הקלטות לקבצי מחשב על מנת להאזין בצורה טובה ללא הפרעות. המומחים במעבדה לא יחסכו מאמצים על מנת להגיש את הקבצים ברמה הגבוהה ביותר. צוות מקצועי יקפיד לבצע בדיקה מקיפה של הקלטות רגע לפני ביצוע ההמרה, בשל העובדה כי קלטות אודיו נחשבות פגיעות יותר בהשוואה לתמונות.

  צריך לומר, יש הבדל משמעותי בין חברה מקצועית אשר לה קהל לקוחות רב ובין חברה אשר החלה את דרכה בתחום. אין ספק כי כאשר מדובר על חברה מקצועית אשר לה ניסיון רב שנים בתחום, קהל הלקוחות יודע כי הוא יזכה לקבלת התוצאה הטובה ביותר.  הדרך הטובה ביותר לבחור את החברה היא באמצעות קבלת המלצות מטעם לקוחות אשר שכרו את שירותיה של החברה ויש ביכולתם להמליץ על השירות של צוות החברה הכולל אמינות ואחריות.

כיום ישנו ציוד רב אשר באמצעותו ניתן לבצע את ההליך. הדבר הטוב ביותר עבורכם הוא לבחור חברה המציעה את הציוד המתקדם ביותר כמו סטודיו האנה בי. ככל הנראה תהיו מעוניינים באחידות מבחינת שמע ולכן ההמלצה היא לא להתפשר.

שימו לב כי חברה מקצועית אינה מתפשרת על הציוד, זאת בשל העובדה כי מדובר בקבצים אשר נועדו להאזנה מרובה בכל זמן נתון ולכן יהיה צורך בבחירת חברה אשר תעשה שימוש בציוד איכותי ללא פשרות.