המרת קבצי וידאו ל AVI ולקבצי MP4 MPEG MV4

המרת קבצי וידאו ל MP4 ול MV4

המרת קבצי רשת - צפו בנו בגוגל +

 

אצלנו תמצאו שרותי המרת קבצי וידאו מהרשת, מדיוידי, מ VHS ומכל פורמט

מתחדשים לקראת החורף ומעבירים הכל לקבצי מחשב

לחצו כאן למימוש הקופון או צלצלו עכשיו  0502514464

 אנו מתחייבים לעבודה ולמחיר הטובים  ביותר ברשת!

אין לתאר את ערכם הסנטימנטלי של חומרי הארכיון שלנו ואת החשיבות שבשמירת חומרי הזיכרון שלנו.
למזלנו הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו היום  בפעולת המרה דיגיטלית לשמור את כל הזכרונות  ולהפכם ליומן דיגיטלי. בסטודיו האנה בי אנו מעבירים את כל חומרי הגלם שלכם לכל פורמט  ממוחשב שתדרשו.  כך שהחומרים שלכם ישמרו לעד!

אנחנו יכולים להוריד ולערוך עבורכם וידאו מהרשת.

8 מ

 נניח והופעתם בטלוויזיה, או שמישהו העלה לרשת  וידאו שאתם מופיעים בו ואתם מעוניינים להשתמש בקטע המסויים הזה – בסטודיו האנה בי יודעים להוריד ברזלוציה מקסימלית ולערוך עבורכם בדיוק את הקטעים שרלוונטיים לכם. 

כמו כן, אנו ממירים גם לצורכי צפייה באינטרנט להעלאה לאתרים כמו יוטיוב או וימאו (youtube, vimeo )  או להעלאת קבצים לארכיונים.

 

שלבי העבודה על המרת קבצי וידאו

המרה דיגיטלית ממוחשבת מבטיחה את איכות ההמרה הטובה ביותר: בשלב הראשון אנו לוכדים את התמונה ע"י כרטיס המרה מקצועי ישירות למחשב לפורמט AVI (לא דרך USB) אנו עורכים סריקה ממוחשבת כדי להבטיח שכל  חומר הגלם  נמצא בשלמותו,  ולאחר מכן באם אנו נדרשים אנו ממירים לכל פורמט:

קבצים שניתן להמיר:  youtube, vimeo, mpg, avi divx, mp4, mov, avi-dv, wmv. flv, AVCHD, VOB,  mod, mkv, סופר 8, מיני דיוי, dvd, mini dv, super 8mm,  16 מ"מ,  8 מ"מ, micro mv, מיקרו MV, hi8, 8mm, 8 mm,

קבצים שניתן לקבל: , hi8, 8mm mpg, avi divx, mp4, mov, avi-dv, wmv , AVCHD, VOB,  mod, mkv, youtube, vimeo, hd video, mini dv, micro mv, מיקרו MV, youtube, vimeo,

מדוע להמיר קבצים בסטודיו האנה בי

אצלנו  נתייחס בכבוד לצילומים ולזכרונות שלכם. כי אנחנו יודעים כמה הם חשובים לכם!  סטודיו האנה בי הינו סטודיו קטן וביתי וכזאת גם ההתייחסות שלנו לכל לקוח ולכל עבודה.

המרת קלטות למחשב הינה צעד הכרחי וחיוני וזאת על מנת לאפשר את קיומם של הזכרונות שלכם  המונצחים על גבי הקלטות לנצח. המרת קלטות לדיוידי הינה תפיסה מיושנת מעט, וזאת משום שדיסק הדיוידי אינו נשאר לנצח ולרוב מתקלקל  לפני קלטת הוידאו אותה המרתם. היתרון הגדול בהמרה לדיודי הוא הוא בעיקר היכולת להקרין ולצפות בחומרי הגלם, בהקלטות הישנות ממכשיר הדיודי שמחובר לטלוויזיה.