סרט משפחה סרט יום הולדת וסרט חיים שכאלה

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

הפקת סרט משפחה עבור דני ציפורי

הפקת סרט יום הולדת 80 ליזט חיון

הפקת סרט חיים שכאלה לזוכה פרס ישראל פרופסור משה ליסק

הפקת סרטים אישיים דומים במהותם ובאופן הפיצוח שלהם להפקת סרטים תיעודיים – לפניכם טריילר דוגמא לסרט דוקומנטרי שהפקנו על המורה האגדי למשחק ניסן נתיב.

לקריאה נוספת ולצפייה בסרט המלא "המורה למשחק" מוזמנים להכנס לעמוד הפקת סרטים תיעודיים ולהתרשם מעבודות נוספות וכן גם אישיות. 

סרטי משפחה

סרט משפחה זה סיבה למסיבה...  

אבא אמא, סבא סבתא הגיעו לגיל שאפשר להתחיל והחלטתם לערוך מסיבה גדולה ומושקעת או לציין את האירוע במפגש אינטימי בבית, סרטי יום הולדת או סרטי משפחה הופכים כל ארוע למרגש ולחוויה עוצמתית. לאירוע שבו כל האורחים מתאחדים ומתרגשים יחדיו סביב סרט שכולו נעשה באהבה.

 

סרט משפחה הוא המתנה השווה ביותר – הסרטים שאנו עושים הם אישיים, אנו יודעים לספר את הסיפור וללכוד את ההומור והטון המיוחד של אהובכם ושל משפחתכם.  לכן בעריכת סרט חיים שכאלה או סרט יום הולדת בעל ייחוד וטון אישי שום סרט שאנו עושים אינו דומה לשום סרט שעשינו.

דברו אלינו

רוצים לדעת יותר? כמה עולה? איך מביאים? מה מקבלים? יש סכנה…אין סכנה?כולל דיסק און קי או לא כולל…

סרט משפחה | סרט יום הולדת | סרט חיים שכאלה

סרט יום הולדת 70 לקיבוץ הסוללים

הסרט הינו יחיד ומיוחד כמו אהובכם 

הסרטים שאנו עושים הם אישיים, אנו יודעים לספר את הסיפור וללכוד את ההומור והטון המיוחד של אהובכם ושל משפחתכם.  לכן בעריכת סרט חיים שכאלה או סרט יום הולדת בעל ייחוד וטון אישי שום סרט שאנו עושים אינו דומה לשום סרט שעשינו.

למה בכל זאת להתקשר אלינו?

הנסיון, אהבה למקצוע והחיבור ביננו! מעבר לעובדה שהסרט ייצא יחיד ומיוחד אנחנו גם מתחייבים לכך שנעבור חוויה מהנה בכל התהליך

מאיפה מתחילים לעשות סרט משפחה  

כחלק מתהליך העבודה אנו יושבים והוגים יחדיו (עד שיוצא עשן)  את הרעיון ומתרגמים אותו לתסריט שיהפוך לסרט מארץ הסרטים. השאיפה שלנו היא תמיד לרגש ואז לרגש ועוד פעם לרגש.

תהליך העבודה על סרטי משפחה

כאשר אנו נפגשים לטובת הפקת  סרט משפחה | סרט יום הולדת | סרט חיים שכאלה,  לרוב מדובר בהפקה אינטימית, רגישה ומרגישה. לנו יש את הזמן והרצון לפגוש אתכם ולשמוע את כל הסיפורים שתבחרו לספר  על אהובכם. התחקיר הוא החלק הכי חשוב, שכן אם לא נקשיב איך נשמע?  בתחקיר נמצא התוכן הכי חשוב בדרך לספר את הסיפור. אנחנו יודעים שבאתם אלינו כדי שנעזור לכם להפתיע את יקירכם, להעניק לאהובכם את המתנה המושלמת. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

"המסתורין האמיתי שבעולם הוא הגלוי, לא הנסתר…"

אוסקר ווילד

דברו אלינו

רוצים לדעת יותר? כמה עולה? איך מביאים? מה מקבלים? יש סכנה…אין סכנה?כולל דיסק און קי או לא כולל…