סרטונים לארועי חברה 

הפקת סרטונים וקליפים לארועי חברה

מי לא מכיר את הרגע המלחיץ הזה, את השקט שלפני הסערה.  המפיקה מתרוצצת, הכסאות מסודרים, המקרן מאיר אור לבן ומסנוור, המתח באוויר, העובדים והמנהלים מתרגשים כמו ילדים והנה אחד מרגעי השיא עומד להתחיל. אנו בסטודיו האנה בי נהייה שם הרבה לפני שזה קורה. 

צילום סרטון לארוע חברה דורש מקצוענות ויצירתיות ומחשבה למן ההתחלה ועד רגע ההקרנה. 

סרטון חברה טוב משלב בתוכו את הדי.אן.איי. של החברה ויחד עם זאת מרים את האירוע לעוד רגע של שיא. בניית התסריט וצילום והפקת הסרטון לאירוע צריכים  להתחשב במטרות הארוע ולהשתלב באסטרטגיה של החברה.

 

 

 סרטונים לארועי חברה, קליפים לחברות, סרטון לכנס, סרטון לטיול חברה

סרטון לארוע חברת סיגנל טורס

 

הגיע היום המיוחל בו החברה יוצאת ליום כיף וגיבוש, תכננתם במשך שבועות את היום הנ"ל, הזמנתם קייטרינג, אוטובוס, מסלול מרתק, מרצים מעניינים  – העובדים כבר סימנו ביומן את היום, אבל מה, איפה הצלם שינציח את רוני המזכירה המיתולוגית עושה סנפלינג? מי מצלם את הסרטון לחברה שבו רואים את המנכ"ל הקשוח שובר דיסטנס וקופץ למים?

אנו נגיע לארוע שלכם ונצלם וידאו או סטילס או שניהם ונתעד רגעים מיוחדים שיישארו לעד.

לחצו כאן להצעת מחיר

אם תרצו  נפתח עבורכם ערוץ ביוטיוב שאליו נעלה את סרטוני החברה או שפשוט נעלה עבורכם את הקליפים לאתר החברה ואם תבקשו גם כל עובד יקבל דיסק און קי או דיוידי שעליו נמצאים כל הקליפים והסרטונים מהארוע.

סרטי חברה, ארועי חברה, ביתי לי, סרט פרישה, סרטוני לארועי חברה
סרטון לארוע חברת ביתי לי

ניתן לצלם ארוע בכמה מצלמות, מצלמה אחת על חצובה, סטטית ומצלמה נוספת עוברת ביו האורחים והעובדים, מנציחה את הרגעים התיעודיים והדוקומנטריים, כמו כן ניתן לערוך את הטקס במקום ולספק קישור לסרט לכל באי הכנס עם סיומו.

סטודיו האנה בי הפקות וידאו  צילום ועריכת סרטונים לארועי חברה וכנסים

ערוץ יוטיוב ייעודי 

ניתן לרכוש מסטודיו האנה בי  הפקות וידאו,  בנק שעות או רייטינר על בסיס חודשי או שנתי על פי דרישה וצורך. בזכות בנק השעות אתם מבטיחים לחברתכם  את הזמינות שלנו בכל זמן ובכל עת. אנו נגיע ונצלם בכל ארוע או עניין שראיתם לנכון לתעד. אנו גם נהייה אחראים עבורכם על כל הצד הטכני שקשור לצילום ועריכה והעלאה לאינטרנט לערוצים ייעודיים.  בכך תבטיחו לעצמכם את השקט  להתעסק בעיקר.

סטודיו האנה בי הפקות מספק שרותי צילום, עריכה והפקת וידאו באיכות ובמקצוענות לארועי חברה , ימי כיף , מסיבות, כנסים, טקסים, ימי עיון, צרו קשר: 0502.514464

בנוסף האנה בי יכולה לפתוח עבור חברתכם ערוץ ביוטיוב או וימאו או כל פלטפורמת וידאו אחרת ולנהל אותו עבורכם. ערוץ היוטיוב של חברתכם יכול להכיל את כל אירועי החברה, צילומים, תיעוד מכנסים, מימי כיף, חדשות ההנהלה ודבר המנהל, פרזנטציות, סרטי תדמית, קליפים  ועוד ועוד. הערוץ יכול להיות מיועד לעובדים או ללקוחות, או גם וגם.

סטודיו האנה בי, עריכת סרט, צילום ועריכה, הפקת וידאו, דרוש צלם, דרוש עורך, סרטי תדמית, סרט תדמית,

 

בין לקוחותינו המרוצים ניתן למצוא את - יס, קשת, ביתילי, מקו, סבון של פעם, נירלט, סיגנל טורס, סטודיו ניסן נתיב, שרות הסרטים הישראלי, מדיקל אופיניון, ביקראם יוגה ישראל ועוד