הפקת סרטי תדמית וסרטים ויראליים

הפקת סרטון תדמית עבור התאחדות הסטודנטים

סרט תדמית עבור רתם רשתות פלדה

הפקת סרט תדמית לפרי נדל''ן סרטון תדמית לענף הבנייה

סרטי התדמית של סטודיו האנה בי יקחו את היוזמה שלכם למקום הכי רחוק אליו כוונתם ובתקציב שיאפשר להפיק גם את הסרטון הבא

אין צורך להכביר במילים ולהסביר את חשיבות סרטון  התדמית או הסרט הויראלי. היתרון שלנו בהפקת סרטוני תדמית וסרטים ויראליים על המתחרים הוא בכישרון, בתושייה ובמחיר. 

כאשר שלומי הקים את סטודיו האנה בי הוא אסף סביבו צוות גרילה, ממוקד וחדור מוטיבציה שמסוגל לכל משימה ולכל סרט ובתקציבי מינימום. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות סרטים מצויינים, קריאטיבים, כאלו שיספרו את סיפור החברה, או את סיפור המוצר כמעט בכל מחיר.סרטי תדמית, סרטים ויראליים וסרטי הדרכה אינם  חייבים להיות נחלת החברות הגדולות והמתוקצבות, גם אם אתם בתחילת דרככם העסקית ואתם עובדים תחת תקציב מוגבל צרו עמנו קשר וביחד נמצא את הדרך להפיק עבורכם את הסרט.

סרט תדמית או סרט ויראלי בעלי תסריטים חזקים, רעיונות יצירתיים המבוימים היטב מסייעים  בהעברת מסר שיווקי חד וברור

דברו אלינו

רוצים לדעת יותר? כמה עולה? איך מביאים? מה מקבלים? יש סכנה…אין סכנה?כולל דיסק און קי או לא כולל…

סרטי מכירות יכולים להיות מוצגים בכל פלטפורמה

סרטי מכירה יכולים להיות מוצגים באתר הלקוח, במצגות ופגישות עסקיות, ברשתות החברתיות, בכנסים עסקיים, בתפוצה למייל, בתערוכות, בערוצי טלוויזיה ייעודיים, במשרדי מכירות, על גבי די.וי.די ועוד.

סרטי תדמית הם כלי חיוני לשיווק של כל חברה, עסק, ארגון ועמותה.  סרט תדמית טוב מספר את סיפור המוצר או החברה ובו בזמן מעביר את הלקוח הצופה בסרט חוויה. החיבור אל הלקוחות, שותפים עסקיים, משקיעים פוטנציאליים, לקוחות קיימים ואף עובדים הוא מיידי ובלתי אמצעי. בימים אלה שהעולם הפך לכפר גלובאלי וה"רשת" ואתרים כגון יוטיוב, וימאו ועוד הפכו לפלטפורמת  השיווק הגדולה ביותר. אפילו יותר מערוצים מרכזיים. סרט תדמית או סרט ויראלי מתאימים כמו כפפה ליד הגולש באינטרנט ולכן מצליחים להיות אמצעי השיווק המושלם  והמשתלם ביותר

שלומי חיון, הבעלים והמנהל של סטודיו האנה בי הוא קופירייטר, תסריטאי ובמאי בהשכלתו. שלומי בוגר ACC  ועבד כקופירייטר בחברות פרסום גדולות וכיועץ בחברות פרטיות.  שלומי גם למד במשך שש שנים בבית הספר היוקרתי לקולנוע סם שפיגל. מאז תום לימודיו ועד היום הספיק שלומי לצבור נסיון רב בתחום המסחרי ובשוק הפרטי.

 בין לקוחותינו  ניתן למצוא את חברות יס, יס דוקו, קשת, קופת חולים כללית, התאחדות הסטודנטיםביתילי, Screenovate,  מקוסבון של פעםנירלטסיגנל טורססטודיו ניסן נתיב, שרות הסרטים הישראל ועוד

כמה עולה להפיק סרט תדמית

מחירון הפקת סרט תדמית

כמה עולה להפיק סרט תעודי? שאלת מיליון הדולר…התשובה לשאלה זו היא הרבה יותר פשוטה ממה שאתם חושבים. מרכיבי עלות הפקת סרט תיעודי מורכבים ממספר גורמים. הדבר הראשון הוא התסריט. כל סרט מתחיל מרעיון שאותו צריך לפצח ולכתוב לו תסריט. התסריט מנחה את כל הגורמים המעורבים בהפקה כיצד יראה הסרט וכיצד צריך להפיק אותו בצורה הכי יעילה. ככל שהגוף המעוניין להפיק סרט תעודי יהיה סגור על עצמו ככה יהיה פשוט יותר להבין עלויות ולהגיע ליעילות גבוהה יותר. יעילות בהפקה מתבטאת בחיסכון כספי ניכר. כל תסריטאי גובה את מחירו ותלוי בשעות העבודה ומספר הגרסאות אליהם צריך להגיע עד האישור הסופי. לאחר התסריט ניתן לאמוד עלות של הסרט ולפרק אותו למספר ימי צילום. ימי הצילום הם המרכיב השני בעלות הפקת סרט דוקומנטארי. שוב פעם גם כאן המפתח הוא להיות יעילים ולנסות לאחד לוקיישנים לראיונות. לאחר שיש תסריט וצילומים נכנסים לעריכה ואותה ניתן למדוד לפי משמרות עריכה ומספר השעות שצריך לעבוד על הסרט – רק כדי לסבר את האוזן בסרטים תעודיים שמוקרנים בטלויזיה (לא כתבות חדשותיות)  יחס הזמן לדקת שידור הוא כעשר שעות עריכה…כן כן. על כל דקה של שידור לוקח בממוצע משמרת עריכה…תעשו חשבון.

מחירון הפקת סרטוני תדמית