טלפון050-2514464
פקס03-5610368

אל תתפתו לפרסומות כגון "הסוף לקלטות! מעבירים את כל קלטות הוידאו או האודיו באמצעות ממירים דיגיטלים המתחברים למחשב! "

אנו מקבלים פניות רבות מלקוחות המאוכזבים אשר התפתו לרכוש במחיר זול של כמה עשרות שקלים את ממיר הקלטות וידאו  המזכיר בצורתו דיסק און קי מגושם

EASYCAP, איזיקפ, איזיקאפ, המרת קלטות למחשב, למה לא להשתמש בEASYCAP, המלצות EASYCAP

אנו ממליצים מאוד לא להשתמש בסוג כזה של ממירי קלטות וידאו למחשב

ממיר קלטות הוידאו המצ'וקמק הזה הוא בדיחה עצובה ולעג לכל סטודיו מקצועי או מעבדה אשר הוויתם ועיסוקם הוא המרת קלטות למחשב. האיכות המתקבלת כתוצאה מהשימוש ב מקל הUSB2 הזה היא ירודה וכמעט אינה ניתנת לצפייה שלא לומר לעריכה.

כמות הפיקסלים המתקבלת לאחר ההמרה היא עצומה ( לא משנה כמה תנסו לכייל את המכשיר לאיכות המיטבית)  ולמעשה הממיר הפצפון הזה משנמך את האיכות האוריגנלית שעל הקלטת על מנת שהוא יצליח לדחוס את הקלטות לקובץ מחשב. היציאה הינה יציאת USB2 שאין לה את היכולות והמהירויות לדחיסת וידאו באיכות גבוהה. קחו בחשבון שגם ככה האיכות שעל הקלטות האנולוגיות נמוכה – קלטות VHS לדוגמא הן 330 * 480 שזה בערך שליש מהאיכות של וידאו  היי דיפינישן  – 1920 * 1080  ועוד אחת כמה וכמה שהעולם היום הולך לקראת וידאו ושידורי טלוויזיה באיכות 4K . כל פיפס וכל פיקסל מעוות נראה לעין כאשר מנגנים את הקלטות הישנות בטלוויזיות של היום.

מה עושים אם כך? באם יש לכם את הזמן ויכולת טכנית אנו ממליצים לרכוש מכשיר המרה מקצועי העושה שימוש בפיירוייר (firewire)  או USB3 או THUNDERBOLT שהם באמת מסוגלים לקחת על את העברת האינפורמציה מקלטות הוידאו לקבצי מחשב מבלי לאבד איכות. אנו יכולים להמליץ לכם על ממירים של GRASS VALLEY, MATROX,BLACKMAGIC. קחו בחשבון שלצד מכשיר המרת הוידאו תצטרכו גם את הנגן עצמו (וידאו או מצלמה) על מנת לנגן את הסרטים ולהמירם לקבצי מחשב. חשוב לציין שביקורת זו היא רק בעניין המרת קלטות וידאו  – בעניין המרת קבצי אודיו למחשב המכשיר יכול ויעשה עבודה טובה (שכן כמות האינפורמציה המועברת בזמן אמת למחשב אינה גדולה ואין צורך ביותר מ USB 2 ׂ)

אופציה נוספת היא לפנות לאחד מהמקומות המקצועיים אשר יש להם את המכשירים והיכולות הטכניות והנסיון להעביר לכם את הקלטות באיכות הטובה ביותר. כמובן שאנו בסטודיו האנה בי נשמח לתת לכם את שרות המרת הקלטות למחשב. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עניין ושאלה נוספת.

  • מיותר לציין שהביקורת המוצגת כאן אינה אובייקטיבית!!!

 

צילום הרצאות, צילום הרצאה, צילום כנס, צילום כנסים, צילום ושידור חי של הרצאה

צילום הרצאות בלייב של האיש החכם בעולם

צילום הרצאות בסטרימינג, בשידור חי באינטרנט של טרנס טאו, המתמטיקאי החי החשוב בעולם

אנו בסטודיו האנה בי מתמחים ב – צילום הרצאות, צילום הרצאות בסטרימינג, צילום ועידות וצילום כנסים בשידור חי ואופ ליין. אנשי ההפקה של אוניברסיטת תל אביב (לקוחות שלנו ואנו מצלמים עבורם הרצאות וכנסים רבים) פנו אלינו וביקשו שנצלם עבורם וועידה מיוחדת במינה עם אורחים ומרצים…איך לומר את זה…מיוחדים…

טרנס טאו, האיש החכם בעולם – אלוף עולם מתמטיקה דיסקרטית הגיע לאוניברסיטת תל אביב לכנס לכבוד יום הולדת 60 לנוגה אלון ואנו כאן בסטודיו האנה בי נתבקשנו לצילם הכנס ומשום הביקוש הרב שהיה להרצאה של טרנס טאו נתבקשנו גם לצלם את ההרצאה ולשדר את ההרצאה בשידור חי באינטרנט.

סטרימינג של כנסים בשידור חי באינטרנט  או שידור הרצאות באינטרנט הוא אתגר טכנולוגי מרתק שכן הרבה אלמנטים טכנולוגים  משולבים בו והסיכוי לפשל בו הוא גבוה. מאוד גבוה.

להלן התורה על רגל אחת:  שידור חי באינטרנט דורש מקודדי וידאו איכותיים, דוגמת המקודדים של בלק מג'יק דיזיין. מקודד וידאו (ממיר וידאו)  יודע לקחת את השידור שיוצא מהמצלמה ולהפוך אותו לסיגנל / אות  שהמחשב יידע לקרוא. במקביל לשימוש בממיר הוידאו  אנו משמשים גם  בתוכנת המרות / קידוד נוספת על מנת להמיר את הוידאו שנכנס למחשב לשידור וידאו מקומפרס (מכווץ) אשר ירוץ בשידור חי על רשת האיינטרנט ולא יתקע או יגמגם. כמו כן, חשוב שיהיה ערוץ שידור / פלטפורמט שידור כגון USREAM או DACAST וקו אינטרנט חזקים דיו על מנת להחזיק את הסטרימיניג של השידור החי.

הסרטון אשר מובא בפוסט כדוגמא הוא השידור החי של ההרצאה ללא עריכה. יש לקחת בחשבון שכאשר לא רוצים שידור חי של הרצאה ניתן ורצוי לערוך את ההרצאה וזאת על מנת להשיג סאונד יותר טוב ותמונה של המצגת טובה יותר. ניתן לערוך את המצגת לצד הסרטון. במקרים רבים אנו מקליטים את המסך שממנו מוקרנת המצגת ולאחר מכן עורכים אותו לתוך סרטון ההרצאה. התוצאה יוצאת מרשימה והיא טובה מאוד ללימוד מה שנקרא E-LEARNING. במהלך הצילום של הועידה פנו אלי סטודנטים רבים ובקשו לדעת אם ומתי ההרצאות המצולמות יועלו לאינטרנט. הביקוש הרב של הסטודנטים להרצאות מצולמות מלמד על הכח הרב שיש למדיה המצולמת להעניק לסטודנטים בארץ ובעולם.

צילום כנסים וצילום הרצאות, צילום הרצאות, עריכת הרצאות, צילום כנסים, צילום כנס, צילום ארועים, צילום מופעים

מדריך לצילום כנסים ולצילום הרצאות – הלכה למעשה בצילום וידאו של הרצאות וכנסים- חלק 2

בחלק זה של המדריך נכנס לשיקולים הטכנים של צילום הרצאות וידאו וצילום כנסים. נתחיל בהקלטת האודיו (הסאונד): זכרו כלל חשוב – ללא איכות שמע טובה, הצילום אינו שווה דבר. אי אפשר להשתמש בהרצאה שמצולמת טוב ושומעים רע, ההיפך הוא הנכון. לחלק הראשון של המדריך הכנסו לכאן.

מיקרופון או פיד (הזנה)?

בהתאם למקום, ייתכן שניתן לקבל את השמע ממערכת הכריזה של המקום, מהמגבר או המיקסר. ישנם מספר יתרונות לזה:

• הסאונד נקי יותר ולרוב ללא רעשי רקע

• ייתכן שלא צריך לספק מיקרופון או מיקרופונים משלך.

• חיווי הסאונד למצלמה פשוט יותר.

• אם יש סאונד מן שעובד במקום ייתכן שתוכלו להשאירו להתמודד עם כל בעיות האודיו ואילו אתם תתמקדו במקום זאת במיקום המצלמות והכנתן לצילומי הכנס. (הרי לשם כך הוזמנתם)

עם זאת, יש לכך חסרונות אפשריים:

• צריך לבדוק שרמת ההזנה (כלומר עוצמת האות בכבל אודיו) היא נכונה למכשירי ההקלטה שבידכם.

• אתם תלוים באחרים לאיכות השמע: בעיות עם סוג של מיקרופון, מיקום מיקרופון, סוללות, פיד וכו לא יהיו בשליטתכם.

למרות האמור, ברוב המקרים רצוי לקבל פיד.

 הדינמיקה של ההרצאה

לכל הרצאה וצילום כנס  דינמיקה משלהם, חשוב לצפות מראש וללמוד את מהלך ההרצאה והמרצה לפני הצילומים. מרצה אשר ירבה לזוז ממקום למקום אשר אינו אוהב לדבר אל מיקרופון קבוע יקשה מאוד על הקלטת סאונד ולכן אולי יהיה נכול לשקול מיקרופון אלחוטי אשר מחובר לדש הבגד ומשדר את הסאונד בצורה אלחוטית אל המצלמה.

במקרה של כל מיקרופון חשוב להציע לדוברים לא לשנות את הדרך שבה הם מדברים בכל דרך: הרבה אנשים נוטים לשנות את הדיבור שלהם במודע או שלא במודע. עם זאת, לציין כי העוצמה של ההקלטה משתנה בהתאם למרחק שלהם מהמיקרופון, ולכן הם צריכים לדאוג שלא לשנות את זה באופן משמעותי.

 הגדרת עוצמת מיקרופון

עליכם להגדיר את העוצמה על פי רמת השיא – בקשו מהדובר לומר קטע קצר בנימה רגילה – לא צעקנית, אבל כדי לתת מושג על הרמה המקסימלית שלהם. נסו להשיג את רמת הקלט הסבירה הגבוהה ביותר מבלי להגיע לחלק העליון המצויין בבקרת השמע שלכם. חזרו על הליך זה עבור כל התקן ברשת האודיו. זכרו – אם אינכם בטוחים, תמיד עדיף לטעות מהצד הזהיר (זאת אומרת נמוך יותר) מאשר לקבל דיסטורשן.

האם זה נשמע טוב?

להמשיך לבדוק את הרמות לאורך הקלטה, במיוחד בהתחלה, או כאשר ישנה השתנות על הבמה – מרצה התחלף, סשן של שאלות ותשובות וכו'….

אם יש אפשרות להתקין גם מיקרפון נוסף (לגיבוי) על מצלמת הוידאו עשו זאת!

ענייני וידאו, תאורה

סביר להניח שלא יהיה לכם כל ציוד תאורה כאשר אתם מצלמים הרצאה או מצלמים בכנס. למרות זאת, ניתן לנקוט כמה צעדים פשוטים כדי לשפר את התאורה של הנושא שלכם. אם יש צורך בזה. מילת המפתח שיש לזכור כאשר מסתכלים על התאורה היא 'ניסוי'. אין פתרון אחד טוב! למעשה כל אירוע הוא שונה. נסו דברים שונים ובדקו מה נותן את התוצאות הטובות ביותר.

תיאטראות רבים, חדרי הרצאות, אולמות וחדרי סמינר הם ללא חלונות או שהם מכוסים בווילונות. כתוצאה מכך מובטח שהאור בחדרים הללו לא ישתנה. וזו נקודה חשובה. שכן אם תצלמו כאשר אתם מסתמכים על אור השמש קחו בחשבון שהוא משתנה משעה לשעה.

התאורה המלאכותית ברוב אולמות הרצאות נועדה לספק תאורה נאותה של הדובר. שוב, התעסקות קטנה עם האורות עשויה לשפר את התמונה. אם מסך נמצא בשימוש מאחורי הדובר אתם עשוים לגלות כי אותו האור שמשפר את התאורה של הדובר מדרדר את התמונה המוקרנת על המסך: ברור שחייבים להגיע לפתרון האופטימלי. כמו כן, חשוב להיות זהירים, אם אתם מצלמים גם את הדובר וגם את המסך – תמונת המסך כמעט תמיד תהיה בהירה יותר באופן משמעותי מהמרצה. כתוצאה מכך הדובר יופיע כצללית. טיפ: תמיד תדאגו שיהיה לכם פנס קטן בשלוף.

לערוך או לא לערוך?

כדי לדעת מה ואיך לצלם באירוע אתה חייב לדעת אם אתה תהיה עריכה של החומר אחר כך. על ידי עריכה אנחנו לא מתכוונים רק להסרת חומר בלתי רצוי בתחילת והסיום של ההקלטה.

ישנם טיעונים בעד ונגד עריכת צילום הרצאות. היתרון העיקרי של לא עריכה הוא, כמובן, פשטות. אין צורך בכישורי עריכה, אין בזבוז זמן וכסף. חומר לא ערוך גם מספק תיעוד מדויק של האירוע ואיך התרחש בזמן אמת.

עריכה, לעומת זאת, דורשת ציוד נוסף, זמן ומאמץ, אבל מאפשרת יתרונות רבים: ניתן להסיר שגיאות ולתקן טעויות. ניתן לקצר ולמקד את החומר, לחלק אותו לנושאים, ניתן גם לשתול את המצגת המקורית ולא להשתמש בצילומי מסך, כמו כן ניתן גם להשתמש במספר רב של מצלמות וחומרי HD או ארכיון שצולמו בנפרד מהאירוע.

הידיעה בין אם תהיה עריכה או לא משפיעה על צילום ההרצאה.. אם לא עורכים – המצלמה צריכה להיות ממוקמת כך שתקלוט הכל בלי שום קשר לדובר. אם עורכים – המצלמה יכולה להיות ממוקמת בעמדה הטובה ביותר עבור כל חלק של ההקלטה, למשל, צילום מרצה, צילום חומרים תומכים, צילום קהל ותגובותיו להרצאה ועוד כהנה וכהנה דוגמאות…

מיקום המצלמות בעת צילום

אמנם יש שיקולים ספציפיים לגבי מיקום מצלמה בהתאם לאופי של האירוע שצולם, אולם ישנם אבני דרך שצריך לזכור.

כלל ראשון – שהפריים יהיה מעניין. זכרו שתכליתו של החומר שלנו היא שלא להסיח את דעת הצופה אלא להחזיק את תשומת לבם.

ודאו שכאשר אתם מציבים את המצלמה שלך, שהפריים לא ייחסם כאשר האירוע באמת מתרחש. זה חשוב שבעתיים כאשר החומר לא נערך. זכרו שאין הזדמנות שנייה!

 אינסרטים או CUTAWAYS

זהו נוהל סטנדרטי בעת צילום של אדם המדבר לקחת צילומים קצריםשל משהו אחר מאשר הדובר, זה יכול להיות כל דבר אך בהקשר הנכון. לדוגמא: ידיים, אנשים מקשיבים. צילומים אלה יריות אלה מאפשרים לעורך לחתוך את המצגת ולמנוע טעויות

תמיד טוב לצלם קצת cutaways, הם אמנם שימושיים רק כאשר החומר הולך לעריכה, אבל לכו תדעו, אולי הגוף שהזמין מכם את העבודה יתחרט לבסוף וירצה לערוך.

רום טון – ROOM TONE

לעיתים בעריכת הרצאות עולה דרישה לחתוך רעשי רקע או לשים שקט במקום מסויים לכן כדאי ומומלץ להקליט רום טון (רעש רקע) לפני ואחרי הצילומים. נהוג להקליט 30-60 שניות של רעש רקע לפני או אחרי הצילום העיקרי של האירוע. עדיף לזהות את החלק הזה של ההקלטה עם משפט כמו, "שלושים שניות של רום טון באולם הרצאות", ולאחר מכן סכמו את זה עם "סוף רום טון".

כמו עם cutaways, זה טוב שיש רום טון גם אם אתםה לא מצפים להשתמש בו.

 תוכנה ללכידת מחשב ומסך

אם במהל ההרצאה או המצגת מחשב נמצא בשימוש בשילוב עם מקרן להציג PowerPoint או כל מצגת אחרת, ייתכן שתרצו להשתמש בתכנית לכידת מסך כמו Camtasia או iShowU.

יתרונה של שיטה זו הוא שהצליל וההצגה יהיה מסונכרן בצורה מושלמת ללא קומפילציה או עריכה הנדרשת, והמצגת תופיע בדיוק כפי שעל מסך המקרן ללא פגיעה באיכות הנגרמה על ידי צילום המסך.לעתים קרובות המצגת היא מרכיב חיוני של הרצאה והשילוב של זה עם קריינות עשוי לספק את המרכיבים העיקריים. תוכניות לכידת מסך רבות יכולות לייצא קבצי וידאו במגוון פורמטים של קבצים מתאימים למשלוח ישירות למערכת העריכה.

 

באם יש לכם שאלות בנוגע לצילום בהרצאות או כנסים ואתם מעוניינים להתייעץ הרגישו נוח להכנס ולהעלות שאלה בבלוג או ליצור עמנו קשר דרך המייל.

 

צילום כנסים וצילום הרצאות, צילום הרצאות, עריכת הרצאות, צילום כנסים, צילום כנס, צילום ארועים, צילום מופעים

מדריך לצילום הרצאות ו צילום כנסים ואירועים – העקרונות והפרקטיקה של צילום כנסים ו צילום הרצאות – חלק I

מדריך לצילום הרצאות ו צילום כנסים ואירועים – חלק I- העקרונות והפרקטיקה של צילום כנסים ו צילום הרצאות 

במדריך זה נדון בדרישות ובשיקולים לפני צילום הרצאות או גם צילום כנסים. כאן אנו נדריך אתכם בתחומי מפתח שונים שאותם צריך להבין בעת תכנון צילומי הרצאות כדי להבטיח תוצאה באיכות טובה. נתאר תהליך פשוט אשר ניתן להשתמש בו בסביבות עבודה שונות ומשתנות ולשחזרו בקלות יחסית, על מנת לספק רמה של עקביות באיכות. אנחנו גם נעניק מושג על סדר העדיפויות שצריך לשקול בהתאם לזמן, ציוד, אנשים ותקציב העומד לרשותך על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. אם אתם מעדיפים להעביר למיקור חוץ את הצילום, לצד שלישי המתמחה בסוג זה של עבודה, אז אולי כדאי לכם ליצור עמנו קשר. על כל פנים אתם תמיד מוזמנים ליצור אתנו קשר במייל או בבלוג על כל שאלה שיש לכם, וגם לצפות בעבודות שלנו כדי לקבל יותר מושג מי אנחנו ומה היכולות שלנו.

שיקולים כלליים

דבר ראשון שצריך לשאול הוא מה הוא האירוע? מה סוג האירוע? מה אופי הכנס או ההרצאה?

האם משולב בו סאונד? (מיקרופון למנחה, מוזיקה שצריך להקליט וכו' )

האם צריך לצלם מצגת או וידאו שמוקרן בעת האירוע?

תכנון

תכנון הוא בעל חשיבות עליונה לצילום מוצלח של אירוע. חייבים להיות מוכנים לכל תרחיש שכן רק לעתים רחוקות מקבלים הזדמנות שנייה לצילום.

ציוד: לא לחכות לרגע האחרון עם בחירת הציוד לצילום הכנס. הכינו את המצלמה, החצובה וערכת הסאונד מבעוד מועד ולא בלילה שלפני. תמיד כדאי שתהייה ערכת צילומים מיועדת לצילום.

בדיקת מקום – במידת האפשר כדאי לבקר באתר הצילומים לפני האירוע. לא רק שזה ייתן מושג טוב יותר על תכנון והכנת הציוד לצילום, הביקור במקום יכול להתריע על בעיות פוטנציאליות אשר נצטרך להתמודד אתן מראש ולא ביום הצילום.

ציוד

בנוסף לציוד שדי ברור שלוקחים לצילומים (מיקרופונים, נק מייק, מצלמת וידאו, מחשב, כבלים מאריכים, XLRים, וכו'), אשר ייקבעו לרוב על ידי הפרטים של העבודה, ישנם מספר פריטים שנוטים להישכח וחייבים לשים אליהם לב לפני הצילומים:

שימו לב כי כל ציוד החשמל והכבלים של הסאונד חייבים להיבדק לפני השימוש.

אוזניות – השתדלו לעבוד עם אוזניות סגורות אשר מבודדות את הסאונד. "אוזניות" בתוך האוזן בסגנון IPOD מבודדים בצורה גרועה מאוד נגד רעש חיצוני, ולכן לא ייתנו משוב מדויק על איכות החומר המוקלט.

כבלים – תמיד דאגו שיהיו לכם מספיק כבלי חשמל מאריכים ומפצלים. גם אם הציוד שלכם מופעל על סוללה, תעדיפו להשתמש בחשמל ולהשתמש בסוללות כגיבוי.

כבלי אודיו, וידאו ומחשב ומתאמים – לעיתים בצילום כנסים מורכבים טכנית, צריך להעביר כבלי סאונד למרחקים גדולים (תלוי במיקום המצלמות, המיקסר וכהנה) זכרו תמיד לקחת כבלים באורכים מספקים – על פי שיקולי האירוע.

מיקסר (אופציונלי) – אם אתם משתמשים ביותר מ-3 מיקרופונים, יהיה הכרחי לקבל פיד(הזנה) ממיקסר. כמו כן על המיקסר להיות מסוגל לספק כוח פנטום (חשמל למיקרופונים) במידת הצורך.

דבק גאפר/דבק חבלנים – תמיד אבל תמיד צריך סרט הדבקה טוב (שיודע לכסות כבלם ואפילו באופן חריג לתלות מיקרופון) סלוטייפ הוא לא תחליף הולם.

מתכלים וגיבויים – נורות, סוללות רזרביות, כבלי חילוף. כרטיסי הקלטה וכו' – תמיד דאגו שהנ"ל יהיה בהישג יד.

טרום אירוע/ פרה פרודקשן

ישנם דברים מסוימים שחייבים להיבדק לפני האירוע – ביום לפני, למעשה. זה נכון במיוחד כאשר סוללות נטענות נמצאות בשימוש.

רמת סוללה – כל היחידות המופעלות באמצעות סוללות צריכות טעינה מלאה.

מדיה – עשו נסיון ובדקו את מכשירי ההקלטה וכרטיסי הזיכרון. זכרו לפרמט לפני צילום האירוע. קחו בחשבון את משך הזמן שיכול להדגם לכרטיס הזכרון, סוג הכרטיס ואת משך הזמן שצריך להצטלם בפועל – האם צריך להעביר כרטיסים למחשב במהל האירוע? אם כן דאגו למחשב ולכונן חיצוני, קורא כרטיסים וכבלים. בדקו שהכונן שלכן מפורמט.

רשימת ציוד – הכינו רשימת ציוד ממצה. ובדקו שאכן עברתם עליה וסימנתם וי על הכל.

צילום כנסים וצילום הרצאות, צילום הרצאות, עריכת הרצאות, צילום כנסים, צילום כנס, צילום ארועים, צילום מופעים

סטודיו האנה בי – צילום כנסים וצילום הרצאות

הכנת סביבת העבודה לצילום אופטימלי 

ניהול סביבת הצילום וההקלטה הוא גורם חיוני בהשגת התוצאה הטובה ביותר! האם אתה מצלם באולם עם אוהדים או מיזוג אוויר?

יש לברר כיצד ניתן לבטל את רעשי הרקע הללו על מנת לשפר את הקלטת הסאונד. דברים פשוטים כמו סגירת חלונות או הצבת שלט 'נא לא להפריע' על הדלתות יכולים גם לשפר את התוצאות.

ודאו שהכבלים לא חוסמים את הכניסה והיציאה, או בדרכם של אנשים חוצים, הדביקו אותם בצורה מאובטחת על מנת למנוע מאנשים ליפול או לפגוע או לנתק את הכבלים.

 במהלך צילום ההרצאה ולאחריה

כמובן שהדבר החשוב ביותר לעשות בעת ההרצאה הוא לצלם ולהקליט אותה. עם זאת, ואם הזמן מאפשר ויש זוג ידיים נוסף שאינו מעורב ישירות בהקלטה, כדאי לתייג את הקלטות, לטעון סוללות ובפרט, לרשום הערות המידע טרי.

רישום הערות במהלך הצילומים תאפשר לכם ללמוד מטעויות מחד ומאידך ולשכפל את ההצלחות. הרישום צריך לכלול:

באיזה ציוד השתמשתם

תאריך, צוות, מקום, נושא – יש לרשום זאת גם על המדיה וגם בהערות.

הגדרות של מצלמה ומיקסר (זה חשוב באם משתמשים ביותר ממצלמה אחת)

מיקום של ציוד

בעיות שנתקלנו בהן ואיך פתרנו אותן.

סגנון המצגת של הדובר: איך זה עבד עם הציוד המשמש אותנו וכיצד ניתן להשתפר

סיום הצילומים

השאירו את זירת הצילומים יפה יותר ממה שקבלתם אותה. זה יבטיח שלא תשכחו דבר וגם מגביר את הסבירות שתתקבלו בברכה אם תחליט לחזור למקום בעתיד.

בחלקו השני של המדריך לצילום הרצאות וכנסים  נכנס יותר לעובי הקורה בענייני סאונד ומצלמה.

 

 

סרט ויראלי / סרטון ויראלי

סרט ויראלי הוא סרט שמיועד למדיה הדיגיטאלית והוא מופץ באמצעות המדיות החברתיות – פייסבוק, טוויטר, מיילים.
סרט ויראלי חייב להיות מפתיע, בוטה, סקסי, ערמומי, מצחיק, מרגש – סרט שעל השניות הראשונות יגביר את קצב דפיקות הלב ויגרום לנו לשתף אותו עם כל העולם ואשתו.

סרט ויראלי יכול להתאים לחברות צעירות שרוצות לפרוץ לשוק עם מוצר או רעיון חדש והן מוגבלות בתקציב או לחברות ותיקות וממוסדות שרוצות להציג פן חדש וחתרני ולהשתחרר מהצנזורה שחלה על פרסומות בערוצי הטלוויזיה.

הסרטון הויראלי המפורסם ביותר הוא ללא ספק "גנגם סטייל", כמעט כל מי שיש לו חיבור לאינטרנט נתקל בסרטון בדרך זו אחרת,
אני כאמא לילד בן שלוש במשך חודש לפחות הייתי צריכה להקרין לפעוט את הסרטון עם הריקוד המוזר והמוסיקה הקליטה.
עשרות אלפי חיקויים קמו לסרטון הנ"ל והיד עוד נטויה, למרות שהבאזז סביב הסרטון כמו כל באזז הולך ודועך. (לפי נתוני יוטיוב עד היום צפו בסרטון 1.8 מיליארד איש. הקליפ עלה לאוויר ב-יולי 2012, מיולי עד אוקטובור 2012 צפו בו "רק" 700 מיליון איש, בדצמבר 2012 "גנגם" נהיה  לסרטון היוטיוב הראשון שהגיע לביליון צפיות). הקליפ הנ"ל מדגים את כוחו העצום של האינטרנט ושל המדיות החברתיות.

במידה וגם אתם מעוניינים להשתמש בכלים המדהימים שהאינטרנט מציע – תתקשרו אלינו עוד היום לקביעת פגישה, בסטודיו האנה בי אנו נחשוב על רעיון, נכתוב את התסריט נפיק ונביים לכם סרטון ויראלי שיעיף את העסק שלכם לגבהים חדשים.

 

המרת סרט 8 מ"מ | סופר 8 מ"מ (כולל סאונד)

אנו שמחים לבשר על מוצר חדש מבית סטודיו האנה בי: העברת סרטי 8 מ"מ וסופר 8 מ"מ ישירות מהסרט לקובץ HD דיגיטלי בשיטת BLOWUP

 

שרות חדש – עריכת קבצי וידאו מהרשת

יותר ויותר אנשים פונים אלינו ומבקשים מאתנו "שנגזור" עבורם קטע וידאו מהאינטרנט.

זה יכול להיות  וידאו של אנשים שמופיעים בתכניות ארוח, או מישהו שצולם במקרה והועלה לאינטרנט, בקיצור כל מה שבאינטרנט ואתם רוצים אותו אצלכם – אנחנו מורידים גוזרים ועורכים.

עריכת קבצי וידאו מהרשת – למי זה טוב?

השרות הזה טוב במיוחד  לאנשים, מומחים, בעלי ובעלות מקצוע שרוצים להעלות לאתר הפרטי שלהם, לפייסבוק או ליוטיוב את הקטע הספציפי שבו הם מופיעים.   במקום להעלות את כל הוידאו, או לשלוח אנשים לאתרים שונים ולומר להם שהם יכולים לצפות בהם בין הדקה ה23 לדקה ה26, עכשיו פשוט גוזרים ומעלים לאתרים הפרטיים.

המרת קבצי וידאו ל AVI, המרת קבצי וידאו מהרשת, המרת קלטות וידאו, המרה לדיוידי, המרה למיני דיוי, צריבה לדיסק, המרה למחשב, המרה לקובץ, המרה לDVD, המרה למיני DV, המרה מוידאו

המרה מוידאו לDVD, המרת קלטות וידאו, המרה מוידאו לדיוידי, המרת קלטות, המרות קלטות, המרה למחשב, המרה HI8, המרת קלטות וידאו, VHS , SVHS, VHS-C, 8 mm, HI 8, Digital 8 , מיני דיוי , MINI DV, CF, כרטיס זיכרון , המרה מפילם 8 מ"מ ו 16 מ"מ, המרה לDVD וגם לקובץ מחשב, MICRO MV, BETA, 8 MM, 16 MM, המרת קבצי וידאו ל AVI, המרת קבצי וידאו מהרשת

  • VHS , SVHS, VHS-C, 8 MM, HI 8, DIGITAL 8 , מיני דיוי , MINI DV, CF, כרטיס זיכרון , המרה מפילם 8 מ"מ ו 16 מ"מ, המרה לDVD וגם לקובץ מחשב, MICRO MV, BETA, 8 MM, 16 MM, MICROMV

המרה לדיוידי & המרה למחשב

VHS , SVHS, VHS-C, 8 MM, HI 8, DIGITAL 8 , מיני דיוי , MINI DV, CF, כרטיס זיכרון , המרה מפילם 8 מ"מ ו 16 מ"מ, המרה לDVD וגם לקובץ מחשב, MICRO MV, BETA, 8 MM, 16 MM, MICROMV

סטודיו האנה בי – מחירון המרות מעודכן

להלן המחירים המעודכנים להמרה לוידאו, המרה למחשב, המרה לדיוידי ועוד – המחירים אינם כוללים מע"מ

 

המרה

לקובץ מחשב

המרה ל- DVD

המרה לDVD  וגם לקובץ מחשב

משך הקלטה

סוג קלטת

17 ש"ח

17 ש"ח

24  ש"ח

עד 64 דקות

VHS-C, (8mm, HI8, Digital8)

25 ש"ח

 

25  ש"ח

35  ש"ח

עד 120 דקות

VHS , SVHS
 קלטות וידאו רגילות

17 ש"ח

44 ש"ח

17ש"ח

44 ש"ח

24ש"ח

45 ש"ח

עד 64 דקות

מיני דיוי MINI DV

MICROMV

תוספת של 10 שקלים

תוספת של 10 שקלים

תוספת של 10 שקלים

תוספת מחיר לכל שעתיים נוספים.

VHS , SVHS
 קלטות וידאו רגילות

22 ש"ח

18  ש"ח

25 ש" ח

עד 90 דקות

כרטיס זיכרון או קבצים

23 ש"ח

23 ש"ח

23  ש"ח

ללא הגבלה

טייפ אודיו ותקליט

 

 

הצעה בטלפון

לפי דקה

המרה מפילם 8 מ"מ ו 16 מ"מ

לחצו עכשיו להצעת מחיר מיידית

אתם בדרך לבחור צלם לכנס או להרצאה? כדאי שתקראו את הפוסט הבא

כנסים, ארועים, הרצאות, טקסים, פאנלים מקצועיים, ארועי קד"מ הינם בגדר הזדמנות חד פעמית לכולם. כל אנשי המקצוע שעוסקים בתחום הנ"ל יודעים שכל כנס חדש הינו כמו רכבת חדשה שיוצאת לדרך ובה כל החלקים חייבים להיות מתואמים ומשומנים, במידה ובורג אחד חורק כל הארוע יכול ליפול כמו מגדל קלפים. כאשר ניגשים לבחור צלם לכנס או להרצאה יש לבדוק כמה פרמטרים:

1. ציוד צילום וסאונד (האנה בי בעלת הציוד המתקדם ביותר הן מבחינת וידאו והן מבחינת סאונד)

2. מקצועיות וניסיון של בעל השרות (סטודיו האנה בי עובד עם הצלמים הטובים ביותר הן מבחינת ניסיון מקצועי והן מבחינת יחסי אנוש, אנחנו בעלי ותק של מעל 10 שנים בתחום צילומי הכנסים וארועים לחברות)

3. יכולות טכניות – אני אפרט: כיום ניתן להקרין את ההרצאה ב-LIVE על גבי מסכי ענק, להמיר את ההרצאה למספר פורמטים – מחשב, דיוידי או אינטרנט, לקיים ועידה שמתרחשת בכמה מקומות בעולם בו זמנית, הטכנולוגיה היום בלתי ניתנת לעצירה והשמיים הם באמת הגבול (סטודיו האנה בי מתחדשת ומתקדמת מדי יום מבחינה טכנולוגית)

ולסיום, אם בהרצאות עסקינן אני מעוניינת להפנות אתכם לאחת ההרצאות ששינתה את חיי –  ההרצאה של גארי יורופסקי, בזכות ההרצאה הזאת אני וכל בני ביתי נהיינו טבעוניים, זוהי הרצאה שעד היום צפו בה מליוני אנשים ברחבי העולם, חוץ מהמרצה עצמו גארי שהוא כריזמטי ומשכנע מאוד ומדבר על נושא חשוב מאין כמתוו גם הצילום והסאונד מעולים והם ביה"ס לצילום הרצאות. http://www.gary-tv.com/index.htm

חוצמזה פינקתי אתכם עם עוד מרצה כריזמטי…

טיפ להמרת קלטות ל-דיוידי

קבלו טיפ קטן להמרת קלטות לדיוידי
המרת קלטות וידאו, המרה לדיוידי, המרה למיני דיוי, צריבה לדיסק, המרה למחשב, המרה לקובץ, המרה לDVD, המרה למיני DV, המרה מוידאו

כאשר ממירים ישירות מקלטת וידאו לדיודי ישנה אופציה במכשיר הדיוידי המקליט שקובעת את משך

ההקלטה. אפשר להקליט שעה על דיוידי מקליט ואפשר גם להקליט שמונה שעות (מאוד לא מומלץ) וכאמור משך ההקלטה קובעת את איכות הדגימה.

לכן כאשר יודעים מראש כמה זמן רוצים להמיר מהקלטות לדיוידי, או מהמצלמה לדיוידי וקובעים מראש משך הקלטה מותאם אז מגיעים לאיכות הקלטה גבוהה.

אפשרות התאמת משך ההקלטה ניתנת בכל דיוידי מקליט. בדיוידי מקליט מקצועי ניתן לדייק עד רמת הפריימים הבודדים.

כאשר דוגמים מהקלטות ישירות למחשב אז מה שחשוב כאן הוא המקודד או כרטיס עריכה והתוכנה. אנחנו ממליצים לשמור על האיכות כמו שהיא ביחס של 1 ל 1. עד כאן טיפ להמרת קלטות

בהצלחה